top of page
חיפוש

תהליך הלבשת הבית עם מעצב/ת- כל מה שחשוב לדעת

עודכן: 24 באוק׳ 2019


החלטתם שאתם רוצים לעצב את הבית, הדירה, המשרד, החדר של הילד/ה ואתם רוצים ליווי של מעצב/ת -

איפה מתחילים? מה התהליך? איך תדעו שיש חיבור בינכם למעצב שתבחרו? ומה התקציב?

תנו לנו לעשות לכם קצת סדר.

אם החלטתם לקחת איש מקצוע שיעזור לכם לעצב את הסביבה שלכם ולהקצות לכך תקציב על מנת שיהיה לכם תהליך מסודר ואחיד אנחנו ממליצות לכם לעשות כמה דברים לפני:

1. חשוב להסתכל באתרים של מעצבים, לראות שאתם מתחברים לסגנון ושנראה לכם שהמעצב שאותו תבחרו ישרת אתכם בצורה שהכי מתאימה לכם.

2. בקשו המלצות מחברים/משפחה שכבר עברו תהליך עם מעצבים - אפשר גם לבקש טלפונים של לקוחות ממליצים.

3. לכל מעצב סגנון עבודה שונה, עלויות אחרות, ניסיון משתנה - התקשרו למספר מעצבים ושאלו את כל השאלות מראש- אנחנו מאמינות שכבר בשיחת הטלפון הראשונה אפשר "להרגיש" את האנרגיה בין הלקוח למעצב.

4. בקשו לתאם פגישת היכרות- רוב המעצבים יעשו זאת בעלות סימלית או בחינם אם אתם קרובים מבחינה גאוגרפית וכך תוכלו לבחון אחד את השני ולבחון את ההתאמה בינכם- שווה להשקיע בזה גם אם בסופו של דבר תלכו עם מעצב אחר -אתם נכנסים לתהליך חשוב ומשמעותי עבורכם וכדאי שהוא יעבור בצורה כייפית, יעילה ושהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם.


בחרתם מעצב/ת, איך ממשיכים?

  • פגישת ייעוץ- קפה ועוגה?

לרוב התהליך יתחיל בפגישה ראשונית בביתכם, או עם התכנית של הדירה החדשה שרכשתם ויתחיל תהליך היכרות בו המעצב ילמד להכיר אתכם ואת בני הבית כולו, במה אתם עוסקים, מה התחביבים שלכם, בני כמה בני הבית, מה אתם אוהבים, אילו צבעים, חומרים, סגנונות, מה הצרכים שלכם (אחסון נוסף, להאיר את הבית, להכניס חום, לארגן ולאוורר...), איך אתם מדמיינים את הבית,מה החלום שלכם...? וכמובן גם מה התקציב $$ ?


דוגמא לתכנון תקציב ללקוח (חלק ממנו)

בפגישה הראשונה אנחנו אוהבות לשמוע אתכם הלקוחות וגם להשמיע ולתת רעיונות ועצות, אבל לרוב תהליך החשיבה מתחיל אחריי הפגישה כשאנחנו יושבות להכין את הסיכום של פגישת הייעוץ- אז קורה הקסם.

אנחנו מקבלות המון השראה מהפגישה, מעלות רעיונות, ומוצאות פתרונות ועיצובים לבית שלכם,

מתייחסות לכל האלמנטים להלבשת הבית: צבע, חומרים, טקסטיל,ריהוט, תאורה, דקורציה ועוד.

לאחר כמה ימים אתם מקבלים סיכום מפורט הכולל את כל ההמלצות שלנו, הרעיונות, הצבעוניות, פריטים וקישורים לקניות אונליין (שאנחנו מאוד אוהבות לשלב משום שזה יותר ייחודי) ובנוסף מצרפות הצעת מחיר להמשך התהליך.

המשך התהליך כולל בניית לוחות השראה, תכנון תקציב, מערך ריהוט, ימי קניות וגם ימי הלבשה והתקנה שבהם אנחנו שמים הכל במקום, עד המסמר האחרון.

בזמן הייעוץ והליווי אנחנו נותנות פתרונות לכלל הבית, אפילו אם זה חורג מהתקציב על מנת שתהיה לכם תכנית עיצובית מלאה ואתם אלו שתקבעו את סדרי העדיפויות, כמה להשקיע בכל דבר, מה רמת הגימור והאיכות שאתם רוצים וכך תוכלו לבצע את התכנית גם בשלבים במידה והתקציב שלכם לא מאפשר לעשות הכל בבת אחת.


טקסטיל מחנות ריהוט בדוסה

בחירת שילובי בדים (בדוסה עיצובים/כותונת בדים)


שידת צד אורבניקה

ריהוט משלים- שידות לילה (אורבניקה)


מנורת תקרה דרא

גופי תאורה (דרא)


שטיח עבודת יד קרפטיזם

שטיחים עבודת יד (קרפטיזם)


גוונים נירלט

גוונים - נירלט


כרית נוי גלוריה מונדי

כריות נוי (גלוריה מונדי/BASIC)

  • בחירת שפה עיצובית ולוחות השראה-

השלב הבא הוא בחירת הסגנון והצבעוניות- נבנה לכם לוחות השראה לכל חלל.

* לוח השראה הוא כלי עיצובי המשרת אותנו ואתכם על מנת להמחיש לכם את הקו העיצובי שבחרנו לבית, צבעוניות, סגנון, החומרים וההשראה שמתוכה נעצב את החללים השונים.

וממשיכים לתכנון תקציב, רשימת קניות, ולוחות זמנים.


דוגמא ללוח השראה

(התמונות לקוחות מפינטרסט, ETSY, DESIGN SEEDS ואינן עבודות שלנו אלא להשראה בלבד)

  • יום קניות- "נספיק לקנות הכל ביום אחד???"

יום קניות אורך כחמש שעות והוא יום מרוכז ויעיל שמתוכנן כולו עבור רכישות לבית.

אנחנו עורכות רשימה של פריטים וחנויות שתואמות את הסגנון והתקציב שהגדרנו לפרוייקט, מעבירות לכם את הרשימה מראש על מנת שתוכלו לדעת לאן אנחנו הולכים ומה אנחנו מחפשים ובמידה ויש לכם הערות אנחנו כמובן מתחשבות בהן ומתייחסות לכך בהתאם מבעוד מועד.

יום הקניות הוא יום עבודה גדוש, מרגש, כייפי וגם מעייף משום שאנחנו משתדלות להפיק ממנו את המקסימום וחשוב שהלקוחות יהיו מוכנים אליו.

אז אל דאגה, אנחנו על זה- אתם תגיעו עם נעליים נוחות וראש פתוח ואנחנו נעשה את כל השאר!

כמובן שכמות ימי הקניות משתנה בהתאם לגודל הפרוייקט ולשמחתינו אנחנו כבר מנוסות ויודעות להעריך מראש מהי הכמות הדרושה כאשר אנחנו שולחות את הצעת המחיר.


  • יום הלבשה והתקנות- איפה שמים כל דבר? ובאיזו קומפוזיציה...?

אחריי שקנינו, התחדשנו וחידשנו הכל מחכה בשקיות וארגזים ליום ההלבשה! (אנחנו לא מרשות לפתוח לפני כן...)

אנחנו מגיעות אליכם הביתה לכשש שעות מתחילות לארגן, לסדר, לפתוח, להרכיב, להניח, לתלות (ולפעמים אפילו לצבוע :)

לרוב אנחנו נעזרות באיש מקצוע מטעמינו או מישהו מבני הבית שיש לו "ידיים טובות" ואת כלי העבודה הדרושים שיעזור לנו בכל ההתקנות וההרכבות.

מתאמות את כל האספקות לבוקר של יום ההלבשה או ליום קודם ומלבישות לכם את הבית מההתחלה ועד הסוף, עד שכל פוסטר יהיה תלוי במקומו.

אנחנו אוהבות שהלקוחות לא נמצאים בבית ביום ההלבשה על מנת שתהיה להם הפתעה כשהם חוזרים אבל זה כבר תלוי בכם, אוהבים הפתעות...?


הלבשת דירה בבבלי תל אביב (צילום: אלכס סורל)

מכאן אתם נהנים מהמרחב החדש שלכם, מתחילים לארח חברים ומשפחה ומתגאים בחללים המעוצבים ואנחנו ממשיכות לפרוייקט הבא (אבל תמיד נשארות בקשר, לשמוע מה חדש ואיך מתקדם)

אנחנו עובדות עם תקציבים נמוכים וגבוהים וסגנונות שונים ומגוונים ומבטיחות לכם שאפשר לעשות הרבה גם עם מעט והכי חשוב להיות יצירתיים ולהשתמש גם בקיים.

תהיו פתוחים לשינויים, תהנו מהתהליך, תלמדו ממנו על עצמכם ועל הבית ולנו הכי חשוב שתהיו מרוצים בסיום הפרוייקט.

מקוות שעזרנו לכם עם המידע הזה, אתם מוזמנים לרשום לנו שאלות בפוסט או להתקשר, אנחנו זמינות ומוכנות לקראת השינויים החדשים שאתם מתכננים לעצמכם לשנת 2016!

שיהיה בהצלחה!

סיון ומיטל

648 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page