top of page
חיפוש

ככה תעברו את השיפוץ בשלום

בואו נדבר על שיפוצים וזוגיות

תקופת הקורונה הכניסה את כולנו לסגר בתוך קירות ביתנו, לחלקנו זו היתה חוויה חיובית, מקרבת, ולחלקנו פחות.... בחודשים האחרונים אנחנו רואות פרץ ענק של שיפוצים בבית, חלק שוברים קירות, הורסים ובונים חלקים שלמים בבית, חלק משנים חדרים וחלק מלבישים את הבית מחדש. הצורך לשינוי מובן, הבית הפך להיות מקלט במובן הכי עמוק, מגן, שומר, עוטף ואיפשר התבוננות עמוקה ואמיתית על הבית שלנו. תקופת השיפוץ מלחיצה ומביאה איתה לא מעט אתגרים- כספיים, תכנוניים, הבדלי סגנון וטעם, קבלת החלטות ועמידה בלוחות זמנים.

יש לנו כמה טיפים ממש חשובים שיעזרו לכם לצלוח את התקופה הזו בשלום:

1. קחו מעצב/ת שילוו אתכם במהלך התקופה הזו- הם יודעים את העבודה, את המונחים המקצועיים, את השלבים בתהליך והם ילוו אתכם יד ביד לכל אורך השיפוץ/ הלבשה.


עבודה משותפת תביא לתוצאות טובות ולחוויה מהנה.

2. מעצב/ת יחסכו לכם המון כסף וימנעו מכם לעשות המון טעויות.

3. תעשו תיאום ציפיות בינכם לבין עצמכם- מה הקף השיפוץ, מה כל אחד מכם אוהב מבחינת סגנון, על מה אתם לא מוכנים להתפשר ועל מה כן.

4. עשו חלוקת תפקידים- מי אחראי על מה ותסמכו אחד על השני (עשו שלום לא מלחמה) , וכמובן גם על המעצב/ ת, זה לא פחות חשוב.

תנו מקום אחד לשני בתהליך.

5. תבנו תקציב- תחליטו מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע בפרויקט, זה יעזור לכם לעמוד במסגרת שקבעתם ( קחו בחשבון גם חריגות) ולקבל החלטות מושכלות בבחירות שתעשו.

6. אל תלכו לבקר ב-20 מקומות בכל תחום- חומרי גמר ( גרניט פורצלן, אסלות, פרקטים וכו) לא יותר משני מקומות- המבחר עצום ומבלבל ובכל המקומות יש הצע גדול מבחינת פריטים ומחירים, זה מבלבל גם ככה.



מבולבלים? מבחר גדול יקשה על קבלת ההחלטות.


8. לשאול, לחקור, לא להתבייש. עדיף לבדוק ולחקור מאשר להתבאס מהתוצאה.

9. להחליט על אדם שלישי שאתם סומכים עליו ( ברוב המקרים המעצב/ת) שיהיה הבורר/ המגשר/ הפוסק - במקרים בהם אתם לא מסכימים בינכם ואף צד לא מוכן להתגמש, תנו לצד השלישי לקבל החלטה עבורכם, כבר אמרנו שאתם סומכים עליו!

10. החיפזון מהשטן- קבלו החלטות שקולות, תבדקו שהדברים מבוצעים נכון בשטח ואם צריך לתקן אל תתפשרו, זה מה שהופך בית בסופו של דבר לאיכותי ויפה.

11. להנות, להנות, להנות! כן זה אפשרי, אם יש לכם אנשי מקצוע טובים אתם יכולים להיות רגועים ופשוט להנות מהתהליך, לראות את התקדמות הפרויקט ולשמוח מהתוצאה הסופית.


ככה אתם אמורים להרגיש בכל בוקר בזמן השיפוץ... (טוב לפחות בחלק הזמן).


אם יש לכם טיפים נוספים, שתפו אותנו!


ועכשיו תדמיינו שאלו הסניקרס שלנו בתמונה, תשוקה היא בהחלט הדבר שהוביל אותנו לעשות את העבודה שלנו.



39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page