סיון גולדפלד

8 ספט 20132 דקות

טיפים לעיצוב והום סטיילינג

עודכן ב: 24 אוק 2019

שנה חדשה עוד רגע ונכנסת בדלת מביאה עמה משב רוח רענן של התרגשות, התחדשות ואיחולים לעצמנו וליקרינו לקראת השנה הבאה עלינו לטובה.

לכבוד השנה החדשה החלטנו לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם בהלבשת הבית שלכם, שתדעו בעיקר מה לא לעשות ומאיזה טעויות להמנע כדי שהבית שלכם יראה יותר מעוצב, מסגונן ועם אוירה נעימה ובית

"מה לא לעשות כשמלבישים את הבית"?

1. שטיח- רצוי לא להשתמש בשטיח קטן בחלל המולבש, כלומר, במצב אידאלי הרהיטים בחלל אמורים לשבת על השטיח, במידה וזה לא אפשרי, לפחות שתי הרגליים הקדמיות של הספה/שידה ישבו מעל או בסמוך לשטיח אך בשום אופן לא במרחק גדול ממנו.

2. צבע- בחירת גוון לצביעת הקירות תעשה לאחר שבחרתם רהיטים ולא לפני. צבע לקיר אפשר לבחור תמיד והמגוון הוא עצום. קודם בחרו את הרהיטים שימלאו את החלל ורק לאחר מכן את הגוון.

3. תאורה- אל תתלו גופי תאורה גבוה מדי, אנחנו רוצים להאיר את החדר ולא את התקרה....

4.תמונות- אנשים נוטים לתלות תמונות גבוה וקרוב לתקרה- זו טעות! רצוי לתלות תמונות בגובה העיניים, אנחנו רוצים שיראו אותם, לא?

בנוסף, לפני שאתם תולים את התמונות על הקיר, סדרו את הקומפוזיציה על הרצפה/שולחן- הזיזו, שנו והחליטו איזה סידור הכי יפה בעינכם ורק אז תלו את התמונות על הקיר.

5. וילונות- וילונות הם אחד המרכיבים הכי חשובים בהלבשת הבית!

חשוב שקצה הוילון ייגע ברצפה וילטף אותה קלות. כשם שג'ינס קצר מדי נראה לא טוב, כך גם וילון. תמיד עדיף שהוילון יהיה טיפה יותר ארוך מאשר קצר.

6. כריות- כמי שחובבות טקסטיל מאוד, כריות זה פריט דקורציה נפלא שמוסיף צבע, רכות ואווירה נעימה. אך זכרו, כל המוסיף גורע! מספיק להניח 2-3 כריות גדולות/קטנות וזהו. זכרו שלא תמיד מה שנראה בחנות הרהיטים יפה, בהכרח יראה כך בבית. זה צריך להיות גם פרקטי.

כנ"ל לגבי כריות קטנות מדי- שימו לב לפרופורציות בין הרהיט לכריות- כריות קטנות מדי על ספה גדולה יראו לא טוב!

7. עיצוב חדר ע"פ נושא- השתדלו להמנע מלעצב חדר על פי נושא שאהוב עליכם/ילדכם (הלו קיטי, ג'ונגל, ים ועוד)- עיצוב כזה יימאס עליכם מאוד מהר ויגרום לכם להוצאות כספיות נוספות ומיותרות! במקום זה, עצבו את החדר בקווים נקיים ופשוט הוסיפו אלמנטים שונים מהנושא אותו אתם אוהבים- תמונה, מדבקה, רהיט, שטיח וכך ייוצר איזון בין מה שאתם אוהבים, לחדר שיישאר רגוע ונעים לזמן רב.

8. פרקטיות מול עיצוב- הרבה פעמים אנחנו מתלהבים מרהיט/ספה/שידה ומיד רוצים לרכוש ולשים אותה בבית, עצרו! לפני שאתם רוכשים אותו, חשבו למה הוא ישמש, איפה הוא יעמוד והאם הוא פרקטי.

9. רהיטים- אנשים נוטים להצמיד רהיטים לקירות. בחללים כמו סלון וחדר משפחה הרחקת רהיטים מהקיר יוצרת אינטימיות וזרימה טובה יותר מאשר הצמדה של הרהיטים לקיר. אם הגימור של החלק האחורי של הרהיט הוא טוב, אל תהססו להראות אותו....

10. תאורה בחלל- תאורה בעיצוב היא תורה בפני עצמה ויש לה חשיבות עצומה והשפעה על הנוכחים בחלל. טיפ קטן שחשוב לשלב סוגי תאורה שונים כדי ליצור פיזור טוב של התאורה בחלל. לא מספיק רק נורה עומדת מעל הראש, כדאי להוסיף תאורה על הקיר ובתקרה.

מקוות שהטיפים האלו יעזרו לכם בעיצוב הבית שלכם.

נשמח לשמוע תגובות, הערות ושאלות באימייל c4dstyling@gmail.com

מאחלות לכם שנה טובה ומתוקה, שפע של יצירה, עיצובים והשראה....

שנה טובה ומתוקה!

סיון ומיטל

הטיפים תורגמו מאתר:

http://interiordec.about.com/od/articlesonbasics/a/How-Not-To-Decorate.htm

#ראשהשנה #סטיילינג

    900
    0